INSPIR: de kracht van MIJN AANNAMES

Hoe mijn huid eruitziet; hoe mijn spieren reageren; hoe het gesteld is met mijn flexibiliteit, mijn gewicht, mijn visueel zicht, mijn gehoor, mijn smaak, mijn gevoel, ..


Wat als.. het dus op mijn geloof aankomt? 
Wat als het moeiteloos kan? Wat als het makkelijker kan? Wat als ik mijn aannames simpelweg kan veranderen? Door anders te (gaan) denken. Een andere waarheid aan mezelf te vertellen.

Om gedachten als da ga langzaam te vervangen door da ga kei rap. Om gedachten als da heeft tijd nodig te vervangen door da is zo gedaan. Omdat zelf te kiezen wat ik wil, wanneer & hoe.


Das toch iets speciaals hé. 


Via allerlei wegen vind ik de bevestiging van mijn verlangen om mijn eigen verlangens zelf te creëren zo makkelijk mogelijk. I ask & it is given. Het komt werkelijk neer op wat ik geloof, wat ik denk & wat ik creëer. Bevestigt door The Communion of Light, Pam Grout én Dr. Ellen Langer op wetenschappelijk, psychologisch gebied.

Comments