AUTHENTIC: every step I take..

De afgelopen weken zijn best pittig
Right in my face! Kreeg ik het één & ander gepresenteerd. Een compleet ander facet van JustBeing Me, Anders, Avontuurlijk & Authentiek. Eén dat al een tijd zo nu & dan vanonder het stof vandaan komt om er daarna weer onder te verdwijnen.

De boodschappers die mij deze kado aanreikten kon ik wel schieten
En toch had ik er eerder dit jaar eerlijk & bewust om gevraagd. Omdat toen vanuit mijn pure alignment het the next logical step was om te nemen. En toch kom ik nu dus in aanraking met pure pure angst die letterlijk & figuurlijk mijn adem beneemt. Ik voel op momenten zoveel spanning dat ik me afvraag of ik het nog langer aankan? Ik voel allerlei spannende, pijnlijke gedachten de revue passeren. Ik heb gehuild, zo diep & zo veel dat mijn ogen opgezwollen waren. Keer op keer werd ik wakker met spanning. Allerlei beelden die zich aan mij openbaarden waarvan ik ziek werd. Geen honger meer & veel in bed liggen & slapen..

En toch ergens een weten dat aan de andere kant dus écht wel kado's op me wachten
Enfin, ik heb mijn helpers om hulp gevraagd. Ik weet dat ze er zijn & dat ze aan mijn zijde staat om mij doorheen deze fase, transformatie heen te helpen.

THE BIG UPDATE

Ja, zo voelt het ook én langzaamaan kan ik mijn ogen openen & aanwezig zijn in een andere wereld.
Langzaamaan voel ik me al anders. Kan ik me richten op wat ik hier & nu te doen heb. Wat ik los te laten heb, de illusies & de pijn die daarmee gepaard gaan. En als er dan toch plots een gedachte opsteekt of een beeld van een mogelijke toekomst compleet anders dan voordien.. ja dan voel ik terug die spanning. En dan besef ik dat ik hier & nu ben, in dit moment en nog ni ginder. Stapje voor stapje.

GEDACHTE VOOR GEDACHTE

En ondertussen broeit het in mij en word ik mij bewust van een energie die ik lang verborgen hield
Mijn eigen vrouwelijkheid. Openlijk mijn sensualiteit leven & beleven. En als ik reacties krijg van mannen of vrouwen, dan mag ik met een open blik ontvangen. Zonder me onveilig te voelen. Zonder met te schamen. Zonder me schuldig te voelen. Ik mag er Zijn precies zoals ik ben. En als het fijn aanvoelt, die reacties, dan mag ik JA, graag zeggen.

Dus.. lees ik veel & kom ik op verschillende websites terecht via via.. krijg ik écht tekens dat ik mijn EIGEN RUIMTE mag innemen. Ik voel me ook anders.. ik voel dat ik mijn eigen yoni mag voelen & mag vragen om wat ze wil. Wat voelt beter nu? Daar hoort haar stem ook bij, zij is deel van mijn Zijn, van mijn intuïtie.

INTEGRATIE dus..

En ik kijk al uit naar de momenten waarop ik me afstem: een moeiteloze directe tranformatie!
Gebasseerd op een quote van
Tess van der Putten
Dat ik vanzelf de juiste mensen tegenkom die daar een match mee zijn. En mij begeleiden in het belichamen van deze woorden. Dat ik mijn liefde voor Mezelf & de Liefde van Mijn Leven op een hoger niveau til.



Comments

  1. licht, zwaar, spannend en toch vertrouwd, groeien :)
    Laat die innerlijke godin maar volledig vrij

    ReplyDelete
  2. Ooh merci Anneleen! Ik dankje voor je lieve ondersteunende woorden!

    ReplyDelete

Post a Comment

Als je een reactie plaatst met je Google account hoef je niet te bewijzen dat je 'geen robot' bent.