FEEL: HOE CONTRAST ACHTERAF HEEL LEUK KAN ZIJN!

Ik ben blij blij blij!!
Voel liefde en plezier & kei veel dankbaarheid!
Whoohoo!

Zo is het hoe ik het wil!


Mm.. wat een snelle SHIFT heeft er in mij plaatsgevonden! Ik werd, dankzij een contrast ervaring, ervan bewust wat ik wél wilde. Hetgeen ik altijd voel en ook benoem (hier). Ik wil uitgenodigd worden. Ik wil mijn flow laten samenvallen met die van anderen. Ik wil contact vanuit liefde & dankbaarheid. Delen in overvloed vanuit plezier. 

Waaw, zo bijzonder sèg! Ik voel ineens weer de energie van vorig jaar november! 
Hoe fijn ik het ervaren heb dat ik werd uitgenodigd om mijn bijdrage te leveren. Aan een concept. (Aanwezig) te Zijn op een inspirerende plek. Eten van al het lekkers dat voor werd gekookt en gehaald. Hoe fijn ik het ervaren heb dat ik meermaals werd uitgenodigd en zo gastvrij onthaald werd. 

"Pakt maar hé, ge zijt hier thuis."

Het is mede door die ervaringen dat mijn basis werd gelegd voor mij oprecht diepe verlangen..
Alles word voor mij geregeld. Vanuit dankbaarheid naar mij toe. Voor wat ik te delen heb. Wonen/ Zijn op een vervullende plek waar alles voorhanden is. 

Zoals bvb. deze uitnodiging van iemand uit 2016 dat ik zonet tegenkwam. Ter bevestiging! 
“Lijkt het je leuk om in mijn 2 kamer appartement in Amstelveen met alle gemakken en 
een gevulde koelkast op te passen?? Dan horen wij heel graag van je!"

Zo is het hoe ik het wil!
Klik erop voor vergroting

Ik hou van gemak. Van manifestaties. Van instant luxe! 
Van mijn eigen flow die perfect past binnen de flow van een ander.

Waaw, waaw, waaw! Hoe bijzonder! Het werd spontaan één voor één voor mijn ogen getoond werd, bij het maken van deze post. Zo is het ik het wil. Alles wordt voor mij geregeld. Contact vanuit liefde & gastvrijheid. JustBeing Me, Tania Maria Vanhoof. Mariëlle Duijndam. Dankzij mijn interactie met haar werd ik bewust van mijn eigen verlangens. Wat ik wil manifesteren.  


En had ik het lef om het te benoemen. Ondanks spanning die ik voelde, om écht mijn verlangens te benoemen. Om te zeggen hoe ik het voor me zie. Mijn waarheid. 

Margot Bakker
Living with Soul
Ik had écht geen idee dat deze heerlijke gevoelens van dankbaarheid & plezier & liefde achter deze daad scholen, om het zo te zeggen. Echt geen gedacht van wat deze actie mij zou opleveren. Daar stond ik ni bij stil. Ik zag enkel dat ik iets anders wilde dan er mij werd aangeboden. Dat ik ja had gezegd tegen iets wat niet helemaal aansloot bij mijn eigen verlangens. 

Man, man.. hoe fijn is dat!

Ik voel ook enorm veel dankbaarheid naar mijn lief toe. Hij wees mij op mijn eigen verlangens, mijn manifestatie, mijn pakketje. Dit hoort bij mij. Zo sta ik in het leven. Mm.. merci lief, voor je bewustmaking. Voor de herinnering. Je flow die samenviel met de mijne. 

Zoals beschreven in het boek Your Directive For Wealth - Communion of Light Book of Ideas.
To remind me, in the most wonderful of times at the most perfect of ways.

Your Directive For Wealth





Comments