EFFE..

Effe iets schrijven
Ik zet een muziekske op omdat ik de impuls voel, de goesting.
Mijn oog valt op Don't Leave van Snakehips..

Ondertussen ben ik met een mail bezig en valt mijn oog op een tekst die van onder
een ander venster komt piepen. Wat staat er?
  Mariëlle Duijndam, SprankelParadijs

"Ah wat is dat?" denk ik. En ik klik het venster weg.. een blogpost van Mariëlle Duijndam
op het SprankelParadijs. Ik klik door en lees..
Mariëlle Duijndam, SprankelParadijs

Mmm.. ja. En ineens word ik mij bewust van de woorden die klinken..

But baby, don't leave me.
Shut your mind off and let your heart hear me
But ain't nobody gonna love you better than me..
.. love you better than me..

En ik voel dat ik me afgesloten heb van mijn eigen. 
Besef ik dat niemand me meer liefheeft dan mijn eigenZelf. Mijn Bron.

Mmm.. dus daar voel ik het weer. Effe iets schrijven.
En along the way dat ik de tekst opzoek van het liedje, kom ik erachter 
dat deze woorden, dit liedje mij nog méér te vertellen heeft. 
Namelijk dat wat nog niet zo ver achter me ligt..
Strubbels met een geliefd persoon.. 

"Don't leave
Shut your mind off and let your heart breathe
You don't need to be worried
I may not ever get my shit together
But ain't nobody gonna love you better

Don't go
What we have here is irreplaceable

No, I won't trade this for nothing
I may not ever get my shit together
But ain't nobody gonna love you better than me, yeah
Love you better than me"

Ja ik herken het. De woorden die resoneren,

You know me
Now and then, I'm a mess
Please don't hold that against me
I'm a girl with a temper and heat
I know I can be crazy

When we fight, and you're right
So sorry, I make it just so difficult

Perfectly imperfect, yeah, I hope that you see

But I'm not just a fuck-up, I'm the fuck-up you love
We ain't like nobody else, tell me so what
Perfectly imperfect, yeah, baby, that's us

What we have here is irreplaceable
No, I won't trade this for nothing
I may not ever get my shit together

Sitting in the living room
You look at me, I stare at you
I see the doubt, I see the love
I have and it is all for you
Let me wrap myself around you, baby
Let me tell you you are everything, you are
Losing my words, I don't know where to start

En terwijl ik dit met jullie deel zie ik een mail binnenkomen..

Jennifer Lee,
Artizen Coaching 
Zo bijzonder.. When Obstacles Arise.. 
Daar heb ik gisteren nog een blogpost over geschreven die nog pending is.. 
Jennifer Lee, Artizen Coaching
Klik voor vergroting
Ik kijk nu recht op een Ganesh beeld in de kamer. En besef nu dat ik een volgende keer 
deze kracht&energie kan inroepen. Kwestie van bewustzijn en vragen.

Dus is het plaatje rond.. 

I'm a girl with a temper and heat
I know I can be crazy

When we fight, and you're right
So sorry, I make it just so difficult

Perfectly imperfect, yeah,
- -
Dit perspectief is altijd één van de vele opties..
En is bepalend voor wat ik voel..
In elk moment kan ik kiezen om liefde te zien..
Beseffen dat alles wat ik zie liefde is..

En dat mijn ervaring altijd wordt wat ik zie.


Mijn Hemel op aarde..
Heb ik zelf in de hand, mijn vibratie, mijn focus.

Ondertussen ben ik 1,5u verder en is het ok zo.. en ik heb aandacht voor de signalen, resonanties. 
En heb het goed zo.

Comments