ME: Mijn flow volgen

Hoe fijn is het..

om het ene moment te stralen op een feest
in een schoon kleedske..
En het volgende moment te stralen in den hof
in ne overall en ne jogging?
Met zwarte handen van de aarde waarin ik zit te wroeten..

Héél fijn!


30.04.17
04.05.17

Wat als..

Wat als.. deze levensstijl zich vanzelf voortzet?
Wat als.. ik spontaan manieren vind om dit te realiseren?
Wat als.. ik vanzelf mensen ontmoet die mij in dit proces ondersteunen?
Wat als.. het nog sneller gaat dan ik mij kan inbeelden?
Wat als.. ik hierdoor 'vrienden voor het leven' maak?
Wat als.. als ik uitgenodigd word om ergens aanwezig te zijn?
Wat als.. alles voor mij geregeld wordt?
Wat als.. ik kan reizen, eten, slapen en ondertussen vooral genieten van al dat gedeeld wordt?
Wat als.. alles nog beter uitpakt dan ik mij kan voorstellen?
Wat als.. alles nog sneller uitpakt dan ik mij kan voorstellen?
Wat als.. ik meer mensen ontmoet die ook zo voelen en verlangens delen?

Wat als.. deze mensen mij altijd spontaan vinden?
Wat als.. mijn huur, gas, elektriciteit en water altijd betaald zijn?
Wat als.. ik me altijd enkel zou richten op de realiteit die het fijnst aanvoelt?

Wat als..






Comments