FLOW: Mijn flow volgen, hoe plezant!

Klik op de foto voor vergroting
Foto's: Mariëlle Duijndam

Vorige week reikte ik uit, mijn flow volgend..
Een verlangen dat aan het borrelen was.

Om Mariëlle Duijndam te ontmoeten
om te horen, te voelen waar zij zit.
Wat haar op dit moment drijft, waarheen haar flow leidt.

Dus volgde ik mijn impuls en nodigde ik haar uit om samen te komen 
om onze flow te volgen.. Wat bezegeld werd met een Ja!

Gisteren kwam ze me ophalen in Delft station.
Met haar mooie cabrio! Mm.. Prachtig en stralend.

Ze had vroeg me waar ik zin in had.. goh ja het feit dat ik er was was al genoeg. 
Dus stelde ze voor om naar het strand te gaan. Naar Kijkduin.

Ennezo maakte ik mijn 1e rit ooit in een open cabriolet met prachtig weer
de wind door mijn haren, de zon op mijn lijf. 

We gingen naar een strandtent en nestelden ons lekker in de schaduw. 
We praatten over wat ons bezighoudt, over wat we willen, nu. Wat borrelt..

Ik heb tranen gevoeld, van ontroering, van herinneringen, van herkenning. 
"Ja, dit is hét!" Ik heb lekkers gedronken en gegeten.

We hebben heerlijk met onze voeten door de zee gelopen. Een tijdje op een handdoek gezeten op het strand. Zijn in het moment. Alles volgde elkaar op, de ene impuls na de andere. 

Ik nam waar dat ik spanning voelde. En dat ik soms niet helemaal kon zakken in het moment.
Gewoon het benoemen van de spanning zorgde al voor ontspanning. 

We spraken over hoe we onze realiteit kunnen creëren. Hoe fijn het is om zo gewoon te kunnen praten en weten dat de ander mee is. Voelt waarover het gaat. We spraken over momenten om anderen uit te nodigen, om samen te zijn, te delen vanuit overvloed. Vanuit plezier zonder doel. Zonder dat we anderen beter willen maken. Zonder dat we vinden dat de anderen iets missen.
Zonder iets te willen faciliteren, de leider te hoeven zijn. Waarvan mensen verwachten dat iets ingevuld moet worden.

Onthechting van verwachting. Wetende dat de uitnodiging vanuit een impuls is ontstaan. En wetende dat het zo weer kan wijzigen. En dat de situatie die daardoor ontstaat, in jouw ervaring in jouw voordeel is. :c) Om altijd te accepteren dat wat er ontstaat ok is. 

Jezelf ervaren via anderen
is ook een mooie wat ze zei.

Enfin, het was een zalige dag. Ik heb me zooo dankbaar gevoeld. Heerlijk de zee op mijn voeten gevoeld. Het zand onder mijn voeten. Heerlijk gelegen, foto's getrokken. Zot gedaan.. 

Heerlijk gedanst (zittend) in haar cabrio met de muziek op hard, de wind door mijn losse haren. Wow ineens was ik diegene in zo'n mooie auto met zo'n mooie belevenis.

En dat is wat mijn flow volgen zo bijzonder maakt. 
Door simpelweg mijn impuls te volgen. 
En mijzelf die ruimte gunnen om deze ervaring te beleven. 
Op een maandag, aan het strand.

Merci lieve Mariëlle voor de match met mijn verlangen.
Ik geniet van je.

Klik op de foto voor vergroting
Foto's: Mariëlle Duijndam


Comments

  1. En ik heb van jou genoten! En nu weer! Wat heb je de foto's prachtig opgemaakt en de ervaring zo mooi beschreven. Het was zo superrelaxed allemaal en inspirerend en stromend tegelijkertijd. En de momenten dat dat even niet zo is gewoon omarmen en benoemen was ook heel prettig. Jouw eerlijkheid daarin is heel fijn. 'Mijn' strand, cabrio, muziek etc met jou delen en door jouw ogen van waardering, ontroering en plezier beleven voelde als een hele rijke ervaring waar ik je dankbaar voor ben. Net als voor de inspiratie die ik erdoor ontving. Door deze ontmoeting weet ik dat het Sprankelparadijs (voor en door communityleden) nog veel meer gelegenheden om elkaar te gaan ontmoeten zal gaan creëren. Gewoon genieten van het spontane samenzijn. Heerlijk!

    ReplyDelete
  2. Danku Mariëlle voor je mooie woorden. Wat leest dat fijn: "'Mijn' strand, cabrio, muziek etc met jou delen en door jouw ogen van waardering, ontroering en plezier beleven voelde als een hele rijke ervaring waar ik je dankbaar voor ben."

    Door mijn ogen van waardering.. JA! :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Als je een reactie plaatst met je Google account hoef je niet te bewijzen dat je 'geen robot' bent.